inga kommentarer

Publicerat: 2012-01-17 Kl: 10:25:58 | I kategori: Allmänt


nej det går inte att kommentera inlägg som skrivs från appen, men ja dem lär väl fixa det. Men det är ju ingen nyhet att det mesta med blogg.se är felande och tar tid att fixa till!

 Nu skulle jag egentligen åka till skolan för att träffa Eva min nya mentor/lärare men det känns onödigt eftersom jag inte fått tag på henne. Lika bra att försöka få tag på henne per telefon än att yra runt på skolan och söka hon. Eller förresten, jag mailar henne, smart Evelina!;) ha ha!

Tänkte slänga in lite bilder från mobilen men jag tappade precis lusten. Ska kila på ica och handla så jag kan äta frukost. Alexandra är på väg också så jag ska sätta igång att sminka mig efter frullen.

Ha en bra dag allesammans!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0