Irriterande

Publicerat: 2012-06-20 Kl: 10:15:21 | I kategori: Allmänt


Är det någon fler än jag som har problem med blogg appen? Jag kan inte logga in, får bara ett felmeddelande och det har varit så i ett par dagar. Någon som vet vad felet är?:) 
 
Idag är det jobb på schemat, 14-20.30. Även imorgon fast då jobbar jag 6:45-13:45 och på fredag är det midsommar. Så jag, frugan + alla barn ska "fira" på norra berget. Ponny ridning, ansiktsmålning, dans och sång. Kommer bli en toppen dag!:) 
 
Må gott! 

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin och Lili

Har också undrat. Skitirriterande... Kan ju inte blogga när jag vill, som jag gjorde förut. :/

2012-06-20 @ 20:19:18
URL: http://beabus87.blogg.se
Postat av: Nikita - mamma till Albin&Meja

jag tror det har att göra med att blogg.se håller på att flytta över alla bloggar till det nya bloggverktyget, för mig slutade appen fungera igår, och det var även igår min blogg hade flyttats till det nya.

trevlig midsommar på er :)

Svar: Ja så är det nog:) tack desamma! Kram
evelina

2012-06-21 @ 09:50:11
URL: http://nikital.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0