Lek!

Publicerat: 2012-05-12 Kl: 22:36:46 | I kategori: Allmänt


Dagen har bjudit på utelek hela dagen. In för att äta middag med främmande sen en tur till birsta och Ica maxi. Jag var så inställd på att Coop forum var Ica
Maxi så vi hoppade av där men insåg ganska snabbt att det vad en bit kvar till
Maxi. Och vi hade inget val för barnen skulle ha medicin så vi gick till bussen, som egentligen skulle gå om ca 30 min men den snälla busschauffören skjutsade oss dit!:)

Vi har haft en toppendag idag och jag känner verkligen hur jag trivs att umgås med mina barn. Dem bjuder dagligen på glädje, skratt, stolthet, kamper, diskussioner, ett barns tankar och funderingar mm. Jag älskar dem två mer än livet själv, så klart! Jag klarar mig otroligt långt på bara mina barn känner jag! Men vuxet umgänge är viktigt även det.:)

Nu sover barnen gott och ska jag vika lite tvätt sen skalla kudden jag med.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0