God morgon.

Publicerat: 2013-08-29 Kl: 11:52:03 | I kategori: Allmänt


Nu är jag på väg till skolan, lite försenad som vanligt. Förstår inte vad det är som ligger över mig eller om jag bara är tidsoptimist? Hatar att komma när dörren är stängd för jag skäms över att störa mina klasskompisar. Skärpning!! Ändå har jag varit vaken sen 05:15.

-

Ja hur mår våran lilla bebis då? Hon lever och frodas, har fått tips om foder från granngården som jag ska testa.:)
Hon har som visat blivit jätte duktig i att gå i kopplet även fast hon fortfarande är så pass liten att hon inte orkar gå långa sträckor. Men smart är hon min bäbis. När hon känner att hon gått långt nog hoppar hon i den lilla "korgen" under vagnen. Det kommer nog fungera max någon månad till sen är hon nog för stor men hon kan ju sitta framför Thelise när det blir aktuellt. Igår fick hon träffa finaste Lady och dra åt skogen vad stor hon blivit!! Jag fick en chock men annat foder och motion kan få en hund att växa :) 7 månader är han nu, hua vad tiden går.. Det är en kompis hund om ni fundera.

-

Jag började skriva detta inlägg när jag satt på bussen och nu ska vi snart ha lunch. Jag är lite seg ha ha.

Sitter och gör önskemål för praktikplatser inför praktiken på sjukhuset. Min dröm är att jobba på barn, det finns en plats på 45:an men jag "får inte" vara där :(. Bara för att jag redan "kan allt", tydligen. Men så är det ju egentligen iom att jag och William ändå låg där i 4 månader och ganska snabbt börja jag sköta han själv samt apparaturen. Så jag kliver åt sidan så någon annan får lära sig. :)

Nu är det lunch! Hoppas ni får en bra dag 💕


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0