fin väder!

Publicerat: 2007-06-23 Kl: 11:42:27 | I kategori: Allmänt




Typiskt att det är så fint väder när alla bad är stängda!! =/ men aja, igår hade jag hundarna & det ska jag ha idag med. Sen jobbar jag imorron. Får lite extra pengar :D

Idag vet jag inte vad vi ska göra, allt verkar ju stängt.. & jag blir så trött av värmen.. suck!  & alla dagar ser likadana ut. Fast tiden går så jäkla fort :/ william blir ett år äldra per dygn känns det som.

jaja

image22



Bah, va trött jag är! Är det intressant & läsa min blogg ;)? den är inte så intressant faktiskt....... Idag har jag ätit en skit god korvgryta :D & william ligger & snurrar sig på golvet! Han snurrar Hur långt som helst nu, fast bara när man vänder bort magen :P hahaha. Aja, nu ska vi snart gå & sova.. :) hej

Kommentarer
Postat av: annelis

åååhhh han blir fan sötare o sötare han!;)

2007-06-23 @ 16:45:11
URL: http://deltoro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0