fredag/lördag :)

Publicerat: 2008-04-19 Kl: 20:44:12 | I kategori: Allmänt



Började jobba 8 på fredan, slutade vid 2 hur skönt som helst :)Gick o hämtade wille o vi begav oss hem till mamma. Sen åkte vi ner på stan o titta runt o shoppade lite ;) Sen efter lite övertalning så vart det utgång, hem till linda o sjöng sing star. Jag sjön väl en1000 låtar men vann inte en enda, det är ju som vanligt. Men bara jag inte förlorar mot anton så kan jag ta de ;) haha. Hade verkligen jätte trevligt :D Sen bar det av neråt men när alla andra gick in på på krogen traskade jag hem till alex o anton, dom var ju jättte pigga, haha. Det vart en väldigt sen kväll ;) Sen upp halv sju med willelille o sen iväg o jobba :p så nu är jag helt slut, ska titta runt lite sen gå o mysa i sängen. Med andra ord hade jag en toppen kväll! tack till alla som medverkade ;p

Imorron är det jobb igen.. Börjar 11 slutar 9 .. men pengar är pengar :)) ¨

William har däremot blivit lite sjuk nu, får se om han blir hemma måndag. En mys måndag med andra ord isf:)
Rensade även ur williams garderob häromdan, o tittade runt i lite kataloger.. Tänk att han har börjat med 80/86, han har blivit stooor =( mammas plutt! Tänk för 1,5 år sen när 44 var alldeles för stort.. nu är han en stor o stark grabb som precis har lärt sig säga dagis :)

Snart kommer tobbe hem :DD Får se hur det går med våra planer.. .:O


Nej, titta runt vare... fast, måste lägga in en låt, en vääääldigt gammal sådan men vi sjön den på sing star i fredags så jag fastnade för den igen :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0