en fråga(?)

Publicerat: 2008-08-27 Kl: 23:06:34 | I kategori: Allmänt



Oj, tittade på statusen och såg att antalet läsare
har ökat en massa. MEN varför är ni så dåliga
på att komentera? :O Det är mycket roligare
att logga in och se en komentar än inget..

Idag har jag jobbat, hel dag. Syrran hade William.
Det gick pra som vanligt =) Lite semester från mig dör ingen av ;)

Personalen berättade för angelica att W hade fastnat med foten
i gallren där man ställer skor och dyligt.
Dom hade fått brytit upp den och påstog att han inte grina ens?
Detta ska vi bli flera om imorron......
Visst, dom "kan inte" hålla koll på alla barn samtidigt.
Vilken skit snack, ska mitt barn gå där så ska dom
fan i mig(rent ut sagt) ha koll på varenda unge HELA TIDEN!
Och jag är ganska snabb på att tala om för dom där...
FAST dom är jäätte bra personalen på hans dagis.
Han kan inte få bättre, men det som hände idag är lite väl!

Nu ikväll har han haft väldans hosta.
Till slut spydde han upp allt slem, vilket är jätte bra.
Som tur är så hinner jag alltid in o lyfta upp han innan
han kräks.
Han vart lite ledsen sen gick det över, efter nya kläder o blöja.
Haha han är så söt för han skulle promt sova i min säng.
Så ligger han o putar med munnen för att man ska pussa
han snabbt o överallt i ansiktet, så blir han hysterisk :D
Han skrattar o skrattar (hörde även på skrattet att han är hes).
Sen låg han i famnen en stund o pratade
"pappa?" - han är och jobbar. Kommer hem snart.
(det är lättare än att säga att han är på skolan"
"jobba? mamma?" -Mamma jobbade idag men inte nu,
nu är hon hemma med dig.
"Ja-aa"
Och sen fick jag inte titta på han på en stund heller utan
skulle sitta o titta bort.
Haha han är så söööt, man kan föra en konversation med han nu.
Eller jag kan =)
Sen gav jag han en bok så jag hörde hur han låg o läste högt :p
Sen "ewe?? ewe??? EWEEE??" haha sötnosen =))
Han brukar ropa mamma 1000 ggr om dan sen när han hör
att jag inte riktigt reagerar på en gång så ropar han ewe.
Och han tkr att det är betydligt roligare o säga danne än pappa :p

NU har jag skrivit nog om strunt. Till frågan.
Jag har köpt en dator av en kompis, lämnat den hos
en annan kompis som skulle formatera den.
Den försvinner?

VEM bär ansvaret??

Är det jag för att jag lämnade den?
Är det han som äger lägenheten för att han hade fest?
Eller är det personen som lovat att han ska laga den?

SÅ nu har jag ingen ny dator längre..
jag är mest besviken för att den är borta.
Och eftersom jag inte får något bostadsbidrag längre (2300:-)!!
Så har jag inte allt för mycket pengar.. så jag kan inte köpa nån ny =(

Jag läser tumadre's blogg varje dag o jag blir så avundsjuk
på allt man kan vinna på gratis sidorna när man har en
'populär' blogg som har flera hundra läsare om dan.
Haha nästan så jag blir lite smyg irriterad.

Nu ska jag vänta tills william har somnat riktigt,
tror han ligger o pratar med tusse som ligger
brevid han säng. Ska prata med D sen sova =)
 

god naaaaaaaatt



mitt allt

Kommentarer
Postat av: annalena

vad lik william e sin pappa!!

gulligt =)



Hoppas allt e bra med dig :)

2008-08-28 @ 22:06:08
Postat av: ine

din mamma hade väl gjort en tatuering av william? skulle inte du kunna vara så jätte söt och lägga ut en bild på fotot som blev tatuerat samt resultatet? försöker hitta en grym porträtt tatuerare!

2010-10-01 @ 23:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0