freeeeeedag =)

Publicerat: 2008-02-15 Kl: 20:35:45 | I kategori: Allmänt



Det gör väl skillnad för alla andra utom mammor o pappor om det är helg eller vardag, hehe.
Idag har jag  o wille varit på ett årskalas, där var det full rulle :) Sen gick vi hem o skulle äta lunch men han var så trött så vi klädde på oss o gjorde välling sen gick vi ut i det jag trodde skulle vara vår värme men jag frös sönder händerna innan det var klart :b Sen gick vi hem o städa o käkade middag, och nu ska jag se film med robban o amanda som är o hyr en rulle ;) o köper chips o dipp :D riktigt sugen!!
Imorron ska jag nog åka o bada med sandra,emma o theo :) Blir nog roligt för willemannen.

upd senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0