leksaker överallt

Publicerat: 2008-02-16 Kl: 20:16:10 | I kategori: Allmänt



Är det nu för tiden, han drar dom över hela lägenheten men det är bara gulligt :)
Idag kom William på att om man välter backarna med leksaker kan man ju stå på dom.
Så nu har han ett nytt intresse och att ligga under vardagsrumsbordet eftersom jag har en till skiva där som är typ 2 dec över golvet. haha lite svårt att förklara menmen :D han är så söt :D det går fort nu, snart kmr han nog börja krypa=)


Nu har jag lagt wille o plockad undan så kommer nog emma om ett tag, vi ska se film o så :) Skulle färga hennes hår med tror jag.

Imorron är det söndag o jag hoppas men tror icke att det finns nån tvättid, har inte tid i veckan eftersom william ska skolas in på dagis..Typiskt nu att hostan vart värre inatt men det går från dag till dag. Det är jäkligt skrämmande fast samtidigt ganska kul ose hur det går :)

Nu ska jag se om jag klarar att ladda upp en video på youtube så jag kan lägga in den här :)






Kommentarer
Postat av: Cissi

Ha ha, vilken söt liten rackare! Vad stor han blivit! Så roligt att följa och se. Jag har ju hängt med (här på Internet alltså) sedan ni fick han, i stort sett =)

2008-02-16 @ 23:10:16
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: vilma

hahah asöööööötnosssss åå

2008-02-17 @ 17:28:29
Postat av: MIa

ihih sötis då.. :)

2008-02-18 @ 17:41:22
URL: http://ooomammamiaooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0