jao..

Publicerat: 2008-06-07 Kl: 19:55:53 | I kategori: Allmänt




Mina kära vänner, man sitter ingenting vid datorn nu när det är fin väder så det blir dåligt med uppdateringar.

I torsdags var det som sagt invigningsfest om man säger så, byggarbetarna o vi personal. Det var riktigt, riktigt trevligt =) Vart väl kvar till 1 sen åktej ag hem o sov, det gjorde resten med tror jag :p Vi sjöng sing star o åt good mat, satt o snacka lite skit o så. Mysigt!

Igår var jag, william o amanda på sporthallen. Oh william som älskar o bada,hakan skaka på han o han var iskall ändå skulle han fortsätta. Fick ta upp han till slut o då vart det ett jäkla liv :p Sen skrek han "badabadabada" o pekade mot poolen, folket satt o stirra på oss ;p mammas gohjärta.

Idag har vi bara latat oss eftersom vi är sjuka, jag vart jätte förkyld igår :S konstigt nog. Så vi har lekt, ätit lunch, vilat lunch, promenera, ätit middag, badat tillsammans o nu sover william o jag sitter här o ska snart sova.

Imorron ska vi till lotta, vi skulle iväg o grilla med eriks klass oxå. Det ska bli kul =) Roligt att Erik har flyttat dit.. Jag tkr mkt bra om han :D 



Och livet rullar i övrigt på som vanligt, med något glädje besked då o då ;D haha helt ofattbart egentligen..


Skulle vilja att det var den 16 NU!!! Jag vill att tobbe ska komma hem, skulle behöva prata med han, för det har jag inte gjort  på ett tag nu..han har haft svårt att ringa =/ SKa sätta mig o skriva ett brev till han nu.. men snart kommer han hem, då blire frid i känslolivet igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0