tisdag

Publicerat: 2008-05-20 Kl: 20:30:22 | I kategori: Allmänt



Idag var det jobb 8-15, skönt =) Hämtade william på dagis o gick o handla med amanda. Sen har vi bara ätit mat o inte så mycket mer intressant faktiskt.

William är förkyld, inte så att han är hängig men han sover inte så bra på nätterna,men det får man ta :) Annars har han börjat sova hela nätterna nu, förut gjorde han det i perioder men nu är det hela tiden. Stor killen mammas. O han babblar på o nu är det nog inte långt kvar tills han går =) Då kan man spela fotboll o grejer, kommer bli skit kul. Nu kryper han även ist för att åla o fort som attan går det, så fort att armarna inte hänger med ibland :p haha.

Hittade även ett sånt där "koppel" som tjuter om den lossnar från spännet. Svårt att förklara men vi ska ha den på william när vi åker utomlands. Överdrivet tkr kanske ni, men inte jag ;)

Ni som komenterar utan namn kan lika gärna bespara er den tiden. OM ni nu är så nyfiken fråga då personen det rör, för jag kan bara svara för mig själv ja.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Koppel som tjuter? Värsta grejset. Är det typ som en gåsele eller tänker jag i fel banor?
 
Sele köpte iaf vi till Oscar då han var strax över året. Den användes knapp men jag tycker sånna är BRA.
 
Jättebra då man är i folksamlingar (mässor eller dylikt) och vill ha koll på sitt barn. Likadant då man går efter vägen. Ett barn som vägrar hålla i handen eller sitta i vagnen går säkert (säkrare) i en sele =)

2008-05-21 @ 23:03:14
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: nikita

haha vad häftigt , hur funkar det kopplet :O

2008-05-24 @ 21:56:14
URL: http://nikital.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0