onsdag

Publicerat: 2008-09-10 Kl: 22:05:06 | I kategori: Allmänt



Jobbat heldag idag med men imorron äre bara 11-16.
Skönt =) Sen är jag ledig hela helgen, då tror jag att
vi ska åka o bada,det är jag sugen på. Eftersom
William älskar att bada så är han oxå sugen =D

Nu har jag ju fått min telefon.. men nu är sladden
borta och hörlurarna, skit!
Men jag hittar dom säkert snart, saker brukar ju dyka upp =)

William vaknade halv sju imorse bara för att jag
skrev att han brukar sova länge!! :p
Men han var jätte mysig för han fick komma till min säng.
Han ville ligga på min kind, på bröst korgen o jätte nära.
Han är ju inte riktigt i mys åldern är så man måste
passa på att njuta av dom få stunderna :D

Han har även börjat sova inne på dagis nu så han
får sova lite längre än ute. Eftersom dom låter barnen
som vaknar gå ut så dom inte väcker barnen inne?!!
Men barnen ute då? Dom ska bli väckt.. Ibland undrar man.

Har glömt att skriva att jag ska bli gudmor :D
Hur kul är inte det då?! :D

haha nu hittade jag sladden ;P

Ska lägga in en bild sen ska jag äta vitlöksbröd
sen gå o lägga mig =) pussa lite på hjärtat först.
Som ska få en maaassa nya kompisar om några månder :D
Skit spännande, känns som man ska bli mamma igen :p


världens vackraste kille! notera fingret ;)

Kommentarer
Postat av: martin

Han är så jäkla fin :) kmr bli en riktig heting det dära! ;)

2008-09-11 @ 08:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0