tordag kväll..

Publicerat: 2008-09-04 Kl: 20:43:38 | I kategori: Allmänt



Just nu sitter jag och väntar på älsklingen.
Han kommer en dag tidigare för han är sjuk
och kan ändå inte gå på skolan.
Tur de för dagis är stängt imorron och jag
måste jobba.

Mamma kom nyss hit med tusse.
Då vaknade william utav en mardröm tror jag
för han bara grina o grina så jag fick kämpa
för att väcka han sen satt han o titta lite på tv
o prata med mommen. Nu har hon gått o jag har lagt
william igen, får se om han somnar men ja tror det.
Han var verkligen trött förut. Och överlycklig över
att få gå på dagis idag när han har varit ledig i en vecka.
Synd att dom har stängt imorron, då får han inte gå förren måndag.
Men han får ta ut sin energi på pappa sin då jag jobbar i helgen.

Nästa helg är jag ledig!! Äntligen.
Och nadia kommer tillbaka den 13, gissa om jag längtar?!
Jag räknar dagarna gumman!



mammas busunge





Kommentarer
Postat av: -C-

Vilken himla tjusig jacka. Var kommer den ifrån? Är det en enkel vindjacka eller är den något värmande oxå? =) Han har blivit attans stor pöjken ;)

2008-09-04 @ 22:57:06
Postat av: Madde

Shit så stor han blivit

2008-09-04 @ 22:58:49
URL: http://madd3lito.bloggproffs.se
Postat av: Julia

Vad stor Wille har blivigt. :D Och såå otroligt söt. :D

2008-09-06 @ 04:09:49
URL: http://jtn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0