Selånger

Publicerat: 2009-08-16 Kl: 21:29:52 | I kategori: Allmänt


Nu är det slutt på selånger för i år. Vi var där i fredags eftermiddag en stund. Jag, William, Danne, Emma o Pillan. Tittade runt oså åkte William karusell. Hör o häpna, det gick bra att bara åka 2 st :) Sen åkte danne o W hem för klockan vart strax efter 7 men jag, emma o pillan stannade en stund sen åkte vi till bredsand o slappa lite. Jag hade rätt ont i fötterna o ryggen när vi kom dit.

Igår jobbade jag hela dagen så då vart det inge selånger men idag var vi dit en sväng. Vädret var sämst men William åkte iaf en karusell, eller han o pippi =) Jag vill lägga ut bilderna sen vi var i Frösö men det är sååå många. Det blir lätt så när danne knäpper kort. Ifredags åkte W som sagt två karuseller men danne fick till 13 bilder? Why? Alla ser likadana ut :p

Nu tänkte jag lägga mig och kolla på tv. Sen blir nog sängen, börjar halv tio imorron.




Vad jag ogillar folks spekulationer o överdrifter (listan kan göras lång) men hur orkar folk lägga ner så mycket huvudbry på sånt? Den "lilla" överraskningen skall inte knäckas ÄN, så ni kan fortsätta spekulera... moRrrR. Man kanske ska tänka på att det kan skada på ett sätt som man inte förstå. Er nyfikenhet o att ni vill gotta er i folks liv kan ju påverka mer än ni tror gott folk.



bara en liten bebis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0