Brr

Publicerat: 2009-12-03 Kl: 10:37:55 | I kategori: Allmänt


Det var kallt ute o det låg som blött i luften, inte regn men det var fuktigt. Och kallt var det. Nu har jag lämnat William på dagis så jag ska sätta mig o äta frukost nu i lugn o ro. Sen måste jag göra mig ordning o ta mig ner till jobbet =) Jobbar hela kvällen för Nadia ska till tandläkaren, stackarn det kommer nog göra ont :p

Känns skönt att julgardinerna o allt är klart men jag vill ta upp kartongen med alla jultomtar o sånt men jag orkar aldrig, tiden räcker inte till. Får se om jag kommer göra det ikväll eller imorron då jag har tvättstugan, då man ändå är nere i källaren :)

Magen vill ha frukost nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0