God kväll

Publicerat: 2009-02-17 Kl: 19:13:48 | I kategori: Allmänt


Jag hinner med ett snabb inlägg innan jag ska lägga prinsen =) Han kliver som sagt upp ur sängen så det måste bli lite tidigare nattning för han drar ut det på någon timma. Men eftersom han börjat på dagis igen efter två veckor hemma så har han mindre energi så han somnar nog lättare nu =)

Han var så söt förut när vi gick hem från dagis, han såg en kille som höll på att duka av ett bord inne på kyrkis. Så sa han
"Pojken bäddar säng"
"jaha, bäddar pojken sängen? "
"mm dutti pojke!"

Haha mammas gohjärta!! Jag tyckte att han hade "stannat upp" i talutvecklingen ett tag men NU har han börjat med riktiga meningar. Hela tiden, inte bara ord utan han pratar jätte mycket =)) *stolt moder*


Det var ett paket som krånglat från Funkybaby så vi fick en Småkompis hem skickad som ursäkt. William har smekt sig med den i ansiktet hela kvällen för den är så "muk o musi" =)

Nu ska jag natta W, sen ska jag åka o sola med cancer V ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0