God kväll

Publicerat: 2009-02-24 Kl: 19:29:52 | I kategori: Allmänt


Ikväll är det en riktig seg kväll.. Det har väl varit lite konstig i runtinerna o sömnen nu när William är inne på 4 sjukveckan. Han har bara varit på dagis tre dagar på en månad. Överskottsenergi? Jo tack! Det är svårt med han för han är inte sjuk, trött sjuk. Utan hans lungor är sjuka så det är svårt för han att förstå. Annars när man har feber eller så då är man ju lugn o slapp. Njae.. en dag till hemma sen måste han få gå till dagis, dom får hålla ett öga på han bara så han inte springer o härjar utan ta det lugnt. Frågan är väl om jag litar på att det kommer bli så... hm

Nu ska jag äta nånting, känner mig sugen :p Sen ska jag se "Den rätte för Rosing" undra om det är bra?:P haha

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0