Rånet?

Publicerat: 2009-09-24 Kl: 21:01:09 | I kategori: Allmänt


Jag sitter fortfarande och är mäkta imponerad över rånet i Sthlm. Först när Emma berättade lite kort om det så fattade jag inte så mycket men nu har jag löst lite om det. Nästan omöjligt då det står överallt. Men jag tror icke att det är några svenkar som ligger bakom detta, dom har väl inte riktigt den hjärnkapaciteten ;p Äh mycket pengar var det iaf och jävligt skickligt.

Jag sitter och suger på en halstablett just nu. Och ska snart hoppa in i duschen. Vilma o Lucky har varit här i dag o han har slickat mig över hela kroppen så det blir nog bra med en dusch :) Sen ska jag lägga mig o se sista 1,5 h av Män som hatar kvinnor för andra gången, kanske hänger med bättre denna gång :p Jag och Nadia ska gå och titta på tvåan på lördag, det kommer bli kul :)

Fått tid för ultaljud i slutet av oktober oxå. MEN det är ju besöksförbud på sjukhuset, vilket suger för våran del eftersom vi mammor måste gå ensam :S Med tanke på sist är jag väldigt orolig o vill inte gå ensam =/ Det är ju en viktig grej för pappan oxå eller hur? Men åandrasidan höll en gravid på att dö av svininfluensan förra månaden så det är ju dom man får tänka på. Det var chefen på kvinnokliniken som berättade det och han sa även att vi kan åka till Sollefteå och göra det ist, där får man ta med pappan eftersom dom inte har besöksförbud på den avdelningen där. Det handlar bara om att förlossningen o bb ligger på samma plan så det är ju mammorna som förs imellan det är risk för! Så, så får det bli :) Det är inte långt dit.



Kommentarer
Postat av: lina

jo tack, det går bara fint :) Magen växer så det knakar :D När är Bf för dej då? :)

2009-09-24 @ 22:51:05
URL: http://linajohannalof.blogg.se/
Postat av: Matilda

Sollefteå har jätte bra personal och fint är det också ;) Det gör ni rätt i Ewe!

2009-09-25 @ 11:23:52
URL: http://whaat.blogg.se/
Postat av: vilma

ghettoooo yeaaa...

2009-09-25 @ 21:14:13
URL: http://vilma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0