Lite time

Publicerat: 2010-04-23 Kl: 20:42:50 | I kategori: Allmänt


Tänkte skriva ett litet inlägg nu när lillan hänger på pappsen och William spelar skateboard spel =) Vi spelade nyss och jag är ju totalt värdelös på allt som har med tvspel att göra, så säger danne "han äger ju dig". Så sitter William och säger "MAMMA JAG VÄGER DIG!" hahah. Och nu säger han "Mamma jag är hungrig, på sån där burkmat. Spagetti och köttvässås, som är blandad. Det finns på ica kvantum." Jag förstår inte vart han har fått det ifrån för han kan inte komma ihåg att han själv har ätit det o han har ju inte sett någon barn äta det?? Vart får dom små allt ifrån?:D hahah. Han har blivit riiiktigt bra på att prata och förklara saker!

På torsdag är det dags för vägning och mätning av lillan igen. Tycker det är skit roligt :D Men dom har tagit bort den öppna vägningsdagen, hur sämst?? Det är så synd att tanten som jobbade där när William var liten har slutat =( Hon var bäst!

Ang öppnaförskolan, har ingen koll på det nu för tiden. SÅ ni som går, vart går ni? Vad är det för öppet tider? Och vilka åldrar? Har sett att det oftast bara är EN dag för barn över 2. Är inte det dåligt? Föräldrar som är hemma med barn som är över 2 måste ju verkligen hitta nånting att göra på dagarna för att barnen inte ska bli uttråkad MEN samtidigt förstår jag när föräldrar går dit med sina små barn o så kmr det större ungar o lever om som galningar =)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Han menar nog en barnmatsburk. Jag har köpt en sån till han ibland till lunch och blandat ut med makaroner. Och det tycker han om hur mycket som helst :D

2010-04-24 @ 08:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0