HEJ!

Publicerat: 2010-12-04 Kl: 13:45:39 | I kategori: Allmänt






Nu måste det komma ett riktigt inlägg som brytning i mina mms inlägg.. Vi börjar bli frisk, wihoo!
Igår gick Thelise o la sig för natten halv sex, försökte hålla henne vaken från sju till åtta men det gick inte.. Vaknade vid 1 åt, vaknade 5 åt, vaknade 8 åt o var vaken en stund men somnade sedan om. William kom in och väckte oss klockan 11, hur niiice?=) Det behövde vi! ÄN så länge har det varken kommit skit eller spya ur ungarna.. Så vi håller på att repa oss :)


Jag har missat en jävla massa jobb den här veckan o de har jag lite(mycket) ångest över, alla pengar behövs innan jul. Speciellt eftersom jag tänkte köpa ett wii o hockeyutrustning åt William. Onödigt med utrustningen egentligen för han ska ju bara använda det inne, men det kan ju roa han en liten stund iaf :)


Idag ska vi traska till gamla huset o hämta pulkor i snowracern så vi kan gå ut o leka annars tar vi ihjäl varandra. Hoppas bara Pernilla är hemma så hon kan öppna källaren åt oss o så kanske killen som tog över min lägenhet vill ge mig pengarna jag ska ha för garderoben? Han lär nog skämmas liite när jag knackar på!


Nu är snart OP fördigplanerad, förståååååååååååår ni vad jag LÄNGTAR?! Längtar ihjäl mig!!! :D Någon negativ? Sluta av avundsjuk!;)

Kommentarer
Postat av: natalie

vart lite nyfiken, vad ska du göra för op? :)

2010-12-04 @ 22:07:45
Postat av: sara

ursäkta om det här är en dum fråga, men vad är op? :)

2010-12-07 @ 13:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0