Tandläkaren

Publicerat: 2010-02-16 Kl: 09:23:01 | I kategori: Allmänt


Inga hål, ingen tandsten, ingen tandlossning(kollar man ens det när man är 22??) Allt såg fin fint ut! Det var en tjej som höll på att utbilda sig till tandläkare och för första gången var det behagligt att gå dit, det var nästan lite mysigt. Så försiktig var hon =) Jag hatar att gå till tandläkaren just för att jag skäms om tänderna är fula, men jag får alltid beröm för att jag sköter dom bra. Och nu när jag har slutat rökt (tjuvar fortfarande dock) så kommer nog tänderna må bättre o se finare ut =)

Nu ska jag lägga mig ner o vila en stund, sen ska vi på habben med William. Vi ska träffa ortopeden och bestämma vilket ben dom ska börja med eller om dom ska ta båda samtidigt plus hjärnröntgen. Risken om man sprutar båda benen samtidigt är att han kanske inte kommer kunna gå och det går jag icke med på. Ska han sitta i rullstol?? Ne det återstår o se vad dom har för plan =)


Kommentarer
Postat av: Malin

hellre nån tjuvcigg än ett helt paket :) du är duktig!

2010-02-16 @ 22:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0