Rastlös

Publicerat: 2010-01-30 Kl: 10:52:46 | I kategori: Allmänt


Nu har jag tjatat om att jag vill vara ledig o när jag väl är ledig blir jag så jäkla rastlös! Jag vill hitta på nånting men badhuset stänger 14? Vad är det för tid på en helg om jag får fråga? Och så är det lite kallt ute så jag vill inte dra ut William i onödan. Skridskorplan är full med snö, en halv meter minst. Annars hade vi kunnat gå dit o åkt lite. Blir lite lunch till William snart sen kanske vi går ut o åker lite bob, men det finns inga bra backar här heller? Och iom att jag inte är sveriges smidigaste (som jag gärna tror ibland) så är det lite jobbigt att springa upp o ner för en pulka backe.

Så har ni några förslag på vad jag o William kan hitta på idag?=)

William ser just nu på tingeling o härmar alla tjejer med sin tillgjorda tjej röst o slår ut med armarna o har sig. Sötnos :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0