Bilder

Publicerat: 2010-07-17 Kl: 00:53:11 | I kategori: Allmänt


Jag håller på att skicka efter bilder från Fuji direkt, men det är såååå många bilder.. Alltså säkert över tusen stycken. Och hakar datorn upp sig nu, då åker min näven genom skärmen. Eller så kommer jag börja grina.. Jag får nog skicka efter i två omgångar så det går fortare :)

Idag har vi varit på Nackstabadet i vanlig ordning :) Jag tror William börjar bli lite mätt på att bada så till veckan får vi hitta på nånting annat. Jag är såå avundsjuk för han är verkligen svart nu.. :( buhuuu. Så påpekar jag det HELA tiden så idag sa han "Nej mamma, du är vackrast och brun" gos knoppen!

Vad händer mer? William har verkligen lugnat ner sig i sitt otroliga trots beteende, nu mera blir det bara nåt bråk om dagen och det är uuunderbart :) Kanske för att vi är ute hela dagarna?


Jag har ingenting att skriva men jag måste göra nånting i väntan på att bilderna laddas :p 

890 st bilder totalt!


 GOD NATT

Kommentarer
Postat av: madde

åå jag har ochså massor att framkalla,,har framkallat tills ella är ca 6mån! så har ca 6mån till att framkalla!!! ååå kanske dax att sätta igång då:P

2010-07-17 @ 10:21:52
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: amanda

o ja är säkert inte med på en enda bild

2010-07-18 @ 01:15:49
URL: http://amandabergklint.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0