Härlig kväll!

Publicerat: 2010-06-26 Kl: 21:40:18 | I kategori: Allmänt


Eller hur? Synd bara att det har blåst så mycket idag men vad kan man begära av svergie? Aldrig ska det vara bra! ;)

Idag har jag och Thelise hängt med Emma och Haylee i granloholm. Bussarna kan ta sig i baken, slutade med att vi fick gå från stan i blåsten. Och har man en liten tjej som INTE vill ligga i vagnen så blir det svårt när det är brännande sol och blåst. Men det är bara o gilla läget! Dom följde med hit hem en stund sen sällskapade vi till ica där jag mötte upp grabbarna o vidare hem. Gungade med William en stund innan han skulle in och bada o nu ligger han o sover :) Jag läste EN(!) bok för han förut och under den läsningen sa han "varför?" 32 gånger!! Herregud, att dom inte tröttnar..

Nu vaknar Thelise i gungan ser jag, hon kanske somnar om för ögonen är inte riktigt med.. Annars blir det inge roligt för hon har sovit en timma nu, trodde att hon hade somnat för natten men ack så fel man har ibland? Eller det vet jag ju inte än.. än finns det hopp! ;) haha.

Nej, nu skall jag läsa bloggs sen slänga mig i sängen. Ringa Vilma ska jag ju göra också!

Kommentarer
Postat av: lina

Mwah.. Vilken press! Kan inte ni styra och jag komma? ;-) nä men fan, norra är väl mysigt? :-) picknick och titta på djuren :-)

2010-06-27 @ 00:36:18
URL: http://linajohannalof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0