Bilder

Publicerat: 2010-03-11 Kl: 12:55:03 | I kategori: Allmänt


Jag har (trodde jag) beställt bilder från http://www.fujidirekt.se/, billigt och bra. Men i veckan fick jag bara en förstoring så jag ringde igår o då säger hon som jag pratar med att jag inte har beställt mer? Men på min mail, orderbekräftelsen står det 94 st bilder plus 1 förstoring, gud vad trött jag blir. Satt ju och pyssla med det dära över en timma!! Så nu är det bara att göra om det, lovelyyyyyyyyyy

Jag håller på att tvätta för hela trapphuset känns det som, det är sjukt mycket tvätt! Jobbigt jobbigt. Danne brukar alltid tvätta annars men nu måste jag göra det eftersom babyW åker till umeå hela helgen o måste ha rena kläder =) Gud vad jag kommer sakna han men han ser framemot det lillen. Dom ska på nå paradisbad osv, kommer bli jätte roligt nu. Bäst att passa på innan gipset sitter på plats.

Bebisen i magen är på väg ut, alltså inte den rätta vägen utan genom skinnet. Det gör ONT när hon bökar som om hon tror att hon är en liten pyttebebis :p Gud vad jag längtar, vill ha hon här nuu så jag kan leka med William som folk o sluta vara så irriterad/trött.

Nemen det är väl bara o sätta sig o ladda upp fyra tusen bilder igen nu då!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0