hosthost

Publicerat: 2010-03-18 Kl: 09:08:37 | I kategori: Allmänt


Williams hosta vill inte ge sig! Vart samma sak igår, han vaknade vid halv ett av hostan o fick lägga sig i våran säng. Men somnade om ganska snabbt gjorde han. Men nu på morronen är hostan värre än värst! Trodde att den skulle vara borta idag men icke. Stackars liten =( Tycker så synd om han, jag skulle kunna ta hostan ist!

Vad roligt att vakna och kolla ut genom fönstret och mötas av snööö, rätt mycket också. April vädret är väl inte det roligaste.. ena dagen massa sol o vår sen kommer det en snöstorm. Idag blir vi bara hemma, allihopa. Danne är ju ledig nu några dagar, kors i taket!! Jag ska väl iväg till Steve och fixa datorn men mer än så kommer vi nog inte göra.

Jag ska göra frukost nu sen fixa skallen, gick ju och la mig med blött hår igår så det ser lite rörigt ut nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0