Små barn är smarta!

Publicerat: 2010-03-01 Kl: 18:15:00 | I kategori: Allmänt


Jag blir så full i skratt när William sätter igång med sina små grejer.. hahah. Han hittade en av sina Pez gubbar inne på rummet och visste att det låg två till i skafferiet. Så han ber mig fylla ena och mendans jag gör det så står han med stora hundögon nästan tårögda "stackars stackars dom här två, dom vill också bli fylld. Stackars nallepuh o bagarn......" hahah, han kan det här med att manipulera. Så han fick som han ville, alla tre vart fyllda. Nu kom han tillbaka med samma ögon men det visste han nog inte skulle fungera för så fort jag tittade på han skrattade han o sa "Ne det räcker för idag, det är inte lördag". Min smartskalle! Nu har han bäddat ner dom i soffan för han ska bada, dom måste vila nu så "dom inte kommer försent till jobbet imorron".



(en ny tröja brukar åka av efter två dagar)


Kommentarer
Postat av: madde

hihi..men så gjorde ella med!:D det försvann lixom..



Finns ju dom som aldrig känner hickan! tex emelie & tobbe var hos oss nån vecka innan emelie skulle få..hon hade aldrig känns sin bebis hicka!:D

de tyckte jag var knäppt då ella hickade hela tiden..men så olika det kan vara!:DD



2010-03-02 @ 07:41:36
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0