Tiden?

Publicerat: 2010-05-08 Kl: 20:54:22 | I kategori: Allmänt


Som jag har nämnt tusen gånger och kan nämna det igen, den springer iväg! Det finns ingen tid att sitta här.. vilket jag tycker är lite tråkigt för det är så hilma roligt att gå tillbaka några månader och läsa hur dagarna var då :) Och jag "förlorar" många läsare, även fast det var de minsta bekymret så var det värt att nämnas!

Dagarna, hur ser dom ut? William går på dagis ons, tors och fre mellan 09.00-14.00. Eftersom danne börjar jobba 10.00 varje dag så är det han som tar W till dagis,vilket jag tycker är skönt. Slipper man morgon stressen o allt vad det innebär. Men det kommer nog nån dag jag måste traska iväg med han också. Det negativa är väl att han jobbar vardagar till 19.00 så jag kör solo hela dagarna. Men han är ju oftast ledig 3-4 dagar i veckan, ibland på helgen o ibland mitt i veckan så det jämnar ut sig i längden.

Idag har det varit korpen cup här ute på midälva plan så där har vi spenderat våran tid, i sooolen :) William spelade fotboll med någon kille han träffade där nere och lite senare kom Sandra och Jasmine. Vi hann även med en sväng på stan sen hem o beställde pizza från bite line. Tvätten är tvättad men jag ser att det skulle behövas dammsugas men det ORKAR jag inte göra idag så det får f*n vara!

Daniel är på bio med Pacy så ikväll är vi ensamma jag och barnen, fast William har jag precis lagt. Sessan sover i gungan men hon kommer snart slå upp sina blå :) Hon växer o växer som ni ser, äter ungefär var tredje timma men efter sista kvälls målet sover hon 5-6 h tills det är dags att käka för att sen somna om till 7-8 *peppar peppar* Hoppas det håller i sig ett tag.

I veckan ska vi boka tid för att knäppa kort i tidningen, har inte riktigt bestämt om det ska vara med alla eller bara William och Thelise.

William har camat med mommen två dagar i rad nu, dom två vettu kan ju inte vara ifrån varandra. Hon är i turkiet nu o kommer hem nästa söndag. Han står o gör grimarser o frågar varför hon är i Turkiet och när hon kommer hem. Min gosnos :)

Nej nu vaknar den lilla, dags för käk :) Uppdaterar med bilder sen om tid finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0