Denna väntan

Publicerat: 2010-10-29 Kl: 12:27:36 | I kategori: Allmänt





Just nu tycker jag att jag får vänta på ALLT och det är otroligt tröttsamt. Men det jag mest ser framemot är Thelise vinterkläder, la ordern för säkert 3 veckor sen men fortfarande har det inte kommit men jag ringde iförrgår och det hade blivit nå strul med deras datagrej. Så jag fick lägg om den o den kmr förhoppningsvis idag eller måndag =)) Spännande! Tur det inte hunnit blive så kallt än. Det stod mellan två olika overaller, en "vanlig" ni vet som stora barn har eller en, "babymodell" och skillnaden vad väl att på den "större" modellen fanns storm funktion men iom att hon bara ska sitta i vagnen i åkpåsen så tar vi babymodellen för den andas bättre, dom är exakt lika vattentäta. Och dom kan ju knappast ha samma nästa vinter så det är lika bra att satsa på det som är bäst denna vinter, och det är just den här =) Släpper ur svett o sånt så inte barnet blir kallt. Och märket,didriksson är givet med tanke på att jag varit så nöjd med Williams kläder av alla slag därifrån! Dessvärre fanns bara strl 60,70,90 och just vinterkläder är ju alltid lite större men jag tog 90, får se hur den sitter annars får jag byta till 70.. Vintern är ju rätt lång.. :)

Lägger in och visar bild senare, internet fungerar inte riktigt som jag vill just nu :(


Häromdagen var jag, William, Thelise, Lina och Basse på drakborgen. Dom minsta gungade och umgicks och William sprang runt :) Mycket trevligt!

Meningen var att jag skulle ut ikväll med några st men tappade helt lusten.. just för att folk beter sig idiotiskt. Eller vem vet? Jag och Vilma kanske ändrar oss i sista minut som vanligt ;) Den som lever får se!


Nu ska jag vi snart äta lunch sen åka till Lina o Basseman!=)


Ha en trevlig helg, för det ska jag ha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0