ett problem

Publicerat: 2011-12-27 Kl: 11:29:42 | I kategori: Allmänt


Jag har ett stort problem när det gäller Thelise och bada. Ni minns olyckan jag berättade om som hände i badrummet? När hon klättrade ur badet och slog sig? Sen dess är det omöjligt at bada/duscha henne, hon får "panik", skriker och gråter tills ansiktet är vitt och läpparna blåa. Det går lixom inte att lirka heller eller lura hon för hon lugnar aldrig ner sig och jag har ingen lust att tvinga henne att bada. Men jag kan ju inte sitta och åka till himlabadet så fort hon behöver duscha. Förut var det en bra kvälls rutin men nu fungerar det ju inte längre. Hon har badat någon gång med mig men då sitter hon fast i mig, hon vågar inte ens stå själv utan att bli ledsen. Jag har testat att hon får leka i badkaret utan vatten och sånt men ingenting fungerar. Så jag undrar om ni har något tips på vad jag kan göra?:)


Försöker ladda upp två filmklipp på youtube men det går väääldigt sakta.. varför är det så segt :( Ett när Thelise dansar, ha ha så söt! Och ett när hon tvättar sin docka som jag tänkte lägga upp här men tji fick jag, om en vecka kanske.


Håll med om att man blir sugen på en lite bebbe när man ser att många har fått eller ska få snart? Jag blir det iallafall men vi har så det räcker än så länge. Jag har alltid velat ha 6 st barn, nu har jag fått hjälp med 2 bonusar så ett tvillingpar skulle ju passa perfekt, eller hur?;) Har alltid velat haft tvillingar. aja inte aktuellt just nu ändå men det är roligt att leka lite med tanken och jag kan inte hitta en bättre pappa än R så i framtiden kanske.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0