Istid

Publicerat: 2011-12-22 Kl: 19:49:20 | I kategori: Allmänt


Att det har varit ruggigt kallt idag har väl ingen undgått att känt. Men de har verkligen känts som -20 fast det bara legat mellan -8/-13. Vi har varit bortskämda denna vinter med värme, kanske därför kylan kommer som en chock.

Haft en mycket bra dag idag, större delar av den iallafall.;) Shoppade med Alexandra, plugga sen hämtade vi små trollen för att sedan umgås o käka middag hos henne. Alexandra är verkligen en fin människa och vän<3

Nu håller jag på att söva sötnötan och sen åker tjommen i säng för jag ska roa mig med julklappsinslagning!:)

Må gott och tro inte på allt ni hör. "Mycket ska man höra innan öra trillar bort".

Puss!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack för det du skrev! Du är också en underbar och fin vän! Tack för att du finns och du betyder mycket <3 <3

2011-12-22 @ 20:30:38
Postat av: Linnea K

Du o Alexandra verkar vara bra vänner, lite nyfiken bara. Hur träffades ni och lärde känna varandra?

2011-12-23 @ 21:02:22
Postat av: evelina

Ja vart ska jag börja?;) haha ne men när jag gick i 7 och 8 var jag, alexandra och sandra bästa kompisar sen gled vi ifrån varandra. Sen när vi fick barn började vi i samma föräldrargrupp sen dess har vi tagit upp kontakten, för lite mer än fem år sen :)

2011-12-26 @ 16:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0