Tandläkaren

Publicerat: 2011-12-15 Kl: 11:31:46 | I kategori: Allmänt


Igår och i förrgår har det varit fullt hus hemma hos mig. Alexandra + barn har varit på middag.:) Haha Thelise och Lucas rejsade med vagnen igår, dem skulle på stan sen på fest. Dem är så roliga att lyssna på dessa små liv!

Jag har varit hos tandläkaren och gjort bett avtryck. Trodde att jag skulle på en undersökning men så var det inte riktigt. Ha ha först fastnade jag dock i hissen 20 min, vart sjöblöt i svett när jag väl lyckades ta mig ur. Sen var det fan de värsta jag varit med om i tandläkarväg alltså. Det gjorde så ont i tandköttet när han tröck in metall plattsatan men som tur var tog de bara fem min!

Nu är jag på väg till skolan, sista psykologi lektionen sen är det jullov. Ska bli spännande och se hur jag fortsätter mina studier efter lovet.:)

Ha en bra dag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0