Helgen!

Publicerat: 2011-02-28 Kl: 21:27:41 | I kategori: Allmänt





Jag skulle vilja börja med att berätta om helgen, det var väldigt väldigt längesen jag hade så roligt som jag hade! Det var skratt, massa prat, knäppa saker hände o mycket dans, det var riktigt r-r-roligt!! :D Har som jag skrev innan äntligen hittat mina partybabes, Camilla o Anja!:D Det ska bli massa fler sånna kvällar! Och innan måste jag berätta att Camilla bjöd på riktigt god mat och hon hade gjort jätte fint med ljus o sånt!:)

Tänkte visa lite bilder från i lördags men haha ni får ha överseende med vissa, dom är rätt sne o så men det bjuder jag på för det är ju vackra motiv ;)





Om jag minns rätt så stod vi o peppra massa bilder på toan, här har ni en tredjedel av dom ;)
-



Annars har det inte hänt så mycket nämnvärt. Har förresten glömt bort att jag skulle ta proverna för två veckor sen!! Snacka om att min hjärna kommer brinna upp snart... mycket snart! Det går inte att hålla reda på allt.. men jag tar mig dit imorn efter skolan, vi har ju mentorstid till halv 10 så det hinner jag.:)

På torsdag bär det av till sthlm på begravning och dagen efter blir det efterkontroll på tuttarna som jag inte kan sluta störa mig på, haha jaa jag vet men ska vara nöjd men dom är småååååaaa :( haha jag vänjer mig nog.;)Men det är MIN ensak om jag vill tycka det, inte DIN punkt slut!



Här är en tygnsur William som precis ramlat i den lilla pölen bakom sig, haha gud vad jag skrattade åt han!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0