måndag

Publicerat: 2011-02-21 Kl: 20:32:22 | I kategori: Allmänt





konstig nog känns det som söndag fortfarande..


Idag har vi inte rullat många kulor, kanske pga orsak men aja det verkar löst nu?
Efter vi hade lämnat William på dagis gick vi hem o jag försökte plugga, lätt? Nej inte mycket med en liten bebis som vill dra i ALLT! Så vi la oss och vilade i två timmar, var så sjukt trött eftersom jag sov ca 2 timmar inatt. Hoppas natten inatt blir bättre!

När vi vaknat gjorde vi oss ordning och gick till bvc. Lillan hade inte gått upp mycket alls. Dels beror det på att hon åtit dåligt och varit dundersjuk i två veckor, plus att hon är så rörlig. :) Vågen stannade på 9510 g kärlek o 71 cm tjurskalle! Så damen följer helt klart sin kurva men det hade varit intressant och se hur mycket hon vägt om hon inte varit sjuk. :) Hon skulle egentligen vaccinerats idag men det tyckte jag inte lät som en bra ide med tanke på hur sjuk hon varit senaste tiden så det får bli en annan gång. Bvctanten vart givetvis sur för att jag inte riktigt o avbokat tiden me nhon skulle ju ändå dit för läkarundersökning o som på alla andra barn såg allt jätte bra ut.:) Och hon utvecklas lite tidigt men jätte bra.


Imorn är det skola 9.30-16.30 för min del, dagis för William och pappabus för Thelise. Mycket mer än middag hinner man inte med.

-


Ja justja helgen. Den har varit helt otrolig! Det var så skönt att vara barnledig från fredag till lördag men tyvärr längtade Thelise hem för mycket så vi fick hämta hem dom på eftermiddagen. :) Men vi hann med restaurang, ett par cider, fleeera timmars prat, mys framför en skräckfilm o mer där till. Längtar redan tills nästa gång!:D

En sak slog mig.. dom flesta ensamstående mammorna är ju barnledig varannan helg, inte för att det är mycket egentligen men förstår ni vad skönt? För mig skulle det vara rena lyxen med bara EN helg i månaden, men som sagt.. så fungerar det inte riktigt men tänk OM.

-



Kommentarer
Postat av: amanda

Sjuuukt fin bild på dig my love :-)

2011-02-21 @ 23:07:34
URL: http://amandabergklint.bloggplatsen.se
Postat av: C

Men gud vilken fiiin bild! Vilka ögon du fick till där :)

2011-02-22 @ 00:50:17
Postat av: g

Har du sugit fast ett glas runt munnen??

2011-02-22 @ 09:29:13
Postat av: Evelina

Tack tjejer!:) den är knäppt med min iphonekamera :) vart skittufft

2011-02-22 @ 09:29:35
Postat av: Mia

Jag är barnledig varannan helg, är super skönt men samtidigt jobbigt då man saknar dem så..Haha men välbehövligt alltså.

2011-02-22 @ 11:12:44
URL: http://uschabuscha.blogg.se/
Postat av: Haha

Det är faktiskt lite roligt att se vad den dära personen kommenterar. Kom på en sak, du kan ju alltid testa maila servanet eller ringa till dem då kanske du får veta vem det är. För det är tydligen bara dom som du kan få reda på vem det är utav. Om du inte känner någon super hacker :P

2011-02-22 @ 11:53:39
Postat av: Angelica

Vem är idioten G som hela tiden ska kommentera så idiotiskt?!?!

2011-02-22 @ 12:29:14
URL: http://aggelica.blogg.se/
Postat av: evelina

Jag förstår det Mia :)



Ja "Haha" det ska jag faktiskt ta o göra!:)

2011-02-22 @ 21:50:42
URL: http://evelinapersson.blogg.se/
Postat av: Hehe :D

JUST DET !!!!!! Det är bara en SUPER DUPER Hacker som kan få fram det exakta Ip numret tjejer !!!

Men lite komisk tycker jag nog den där G är endå Mohahahahahahahahahaha :D

2011-02-22 @ 23:45:48
Postat av: Mohahahahahahaha :D

Du har aldrig hört talas om att det finns program som ändrar Ip nummer hela tiden ????? ;D Vet ganska många som har såna !!!!!!

2011-02-22 @ 23:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0