snö storm

Publicerat: 2011-01-06 Kl: 16:55:48 | I kategori: Allmänt








Det vart inge vila o vara ifred för min del idag, vart jag förvånad? Inte mycket! Så nu vart jag mest på dåligt humör men det är SLUT på det nu, verkligen! Nu ska jag INTE låta folk få mig på dåligt humör.

Jag hade tänkt att göra en liten sumering av 2010 men har inte tagit mig den tiden, kanske gör jag det ikväll om jag får tid över. :)

 

Nu sitter jag o slö kollar lite på internet o götakanalfilmen på tv.. Ska jag göra listan snart måntro?? Njaee.. inte ikväll.. Isf en annan dag! Det här inlägget skulle publicerats vid 4 tiden men jag måste ha glömt att klicka på knappa.. Men vi hörs sen, var så säker ;) Är uttråkad o rastlös.. KOM HIT PACIO!! ;(










nästa gång kanske du inte ska vara så snabb o tala om att folk "härmar" dig när du gör desamma ;)

Kommentarer
Postat av: amanda

"Klicka på knappa" hahahaha kult

2011-01-07 @ 00:48:05
URL: http://amandabergklint.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0