God morgon!

Publicerat: 2012-04-12 Kl: 06:40:26 | I kategori: Allmänt


Den här stunden på bussen på morgonen är så härlig! Man hinner reflektera över livet lite. Jag ser bara fördelar med buss, hur ska jag nånsin få inspiration och motivation till att ta körkort? Kommer aldrig hända känns det som i dagsläget. Kan iofs tänka mig att det är en jäkla frihet med bil och allt det där men det är så enkelt att bara kliva på bussen och sätta sig. Behöver inte packa in/ut, ungar vagn mm. Det är de säkraste sättet att färdas om man jämför med bil etc. Det är miljövänligt och bra mycket billigare än bil. Det enda negativa är att man är "låst" till att hålla tiderna. Men bor man centralt går bussen var 10 minut så det är ju inte heller ett problem.

Mindre viktig info så här på morgonkvisten.;)


Nu träffa jag syrran på bussen så jag ska snacka lite skit! Ha en bra dag!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0