Söndag

Publicerat: 2012-02-19 Kl: 17:14:49 | I kategori: Allmänt


Denna dag har varit precis som söndagar skall vara, lugnt och stillsamt.

Vi började dagen med en liten(läs stor) sovmorgon. Vaknade av att Thelise smekte mig på kinden 10:50, myyycket skönt!:) Fast man blir lite mosig hela dagen när man sovit länge men det behövs faktiskt ibland! Vi har storhandlat och nu smälter vi maten, åt god köttfärssås och spaghetti!

Ikväll måste jag sätta mig ner med plugget, skulle behöva se filmen som hör till en uppgift men det går så segt att tanka här! Får lösa de.:)

Nu ska jag lägga mig och mysa med barnen innan resten av familjen kommer hem.:)

Hoppas ni haft en bra helg, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0