05:30

Publicerat: 2012-01-16 Kl: 06:29:50 | I kategori: Allmänt


William sa god morgon genom att skrika rätt i ansiktet på Thelise. När jag frågade varför han skrämde henne svarar han gråtandes "Men mamma, hon har konstig näsa och du har mask. Är det morgon kan vi kliva upp nu?". Så det var inte ens på tal att sova vidare en timma, så här sitter vi. Mer död än levande just nu :) Thelise är klar, ska snart klä William sen göra mig själv klar för skolan. :)

Mer än så här förutom texten nedan har jag inte att dela med mig av, speciellt inte så tidigt på morgonen. Hörs och störs!




Du är en avundsjuk människa som lider av att se andra lyckas. Du får ingen sinnesfrid och innan du hunnit skada någon så har du skadat dig själv! Du är död inombords...


Kommentarer
Postat av: Evelina

Om du har en fråga och inte är anonym kan du få svar, annars får du fortsätta att gå nyfiken och tro dig veta. Men jag har skrivit så många gånger att de jag skriver aldrig handlar om en person.

2012-01-16 @ 10:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0