rensar och packar

Publicerat: 2012-01-09 Kl: 13:11:34 | I kategori: Allmänt


Barnen är på dagis och jag håller på att rensa samt packar. Det är med lite sorg i hjärtat jag gör detta. Självklart ser vi framemot att få flytta ihop med de andra, bli en stor familj och att få bo i ett fint hus. Men på samma gång lämnar jag "mitt" och nu ska allt bli gemensamt. Jag älskar denna lägenhet och har trivts otroligt bra, kanske just därför det känns jobbigt att lämna den. Men man kan inte vinna om man inte vågar chansa, eller hur?;) Men sen är en flytt i sig jävligt jobbigt och påfrestande för det ska planeras och fixas massa runt omkring men när vi väl är på plats kommer det att kännas super bra, det är jag säker på! Det är bara vägen dit som är lite ångestladdat. Sen är det så klart naturligt med tankar och känslor när det gäller en sån här stor sak, konstigt vore det annars. Thelise ska ju byta dagis och William ska börja på Haga skolan istället för St:olof, så det är mycket som måste ordnas. Men som sagt, allt kommer att bli bra när vi har landat. Tänk att få somna och vakna varje dag med älsklingen vid min sida, det är det bästa utav allt!:)

Nu ska jag fortsätta att ringa mina samtal och rensa kläder. Alltså vart kommer alla kläder ifrån? Det är SÅ sjukt mycket. Men jag ska givetvis inte kasta utan jag ska skänka bort dem. Vet ni vart man kan skänka kläder förutom till erikshjälpen o så?

puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vi har ju min mamma och Albins mamma.. Min pappa finns ju inte och inte Albins heller :/ och hans mamma bor ju bara brevid oss men kan säga att hon haft fullt upp sn Albins pappa hastigt gick bort,med alla hus dom har å företag! Så nej barnvakt tycker jag är svårt ändå, det måste ju passa andra åxo :)

2012-01-09 @ 15:10:45
Postat av: Mli

Jag tyckte att det var jätte jobbigt att flytta från våran förra lägenhet, det är ju ändå ens hem. Jag lär nog tycka lila när vi lämnar denna också!

2012-01-09 @ 16:41:43
URL: http://mlish.se
Postat av: Frida - Gravid med lilla L

Vad kul anda med flytt och att barnen kommer ga pa Haga skolan. Jag jobbar dar som vikarie och har alla elever mellan ak 4-9, verkligen en kanonskola med underbara elever :) Hoppas ni kommer trivas bra i nya huset!

2012-01-09 @ 22:45:56
URL: http://fridatorngren.com
Postat av: Emma

Slink in

2012-01-10 @ 10:07:14
URL: http://emmaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0