värme

Publicerat: 2013-05-29 Kl: 12:51:50 | I kategori:


Om det skulle finnas en mobil med fläkt skulle jag köpa det. Förra året köpte ungarna nä godis och fick med en handfläkt, den hade jag med mig överallt. Den var lixom min livlina.. Tills den en dag gick sönder och jag sörjer än idag. Speciellt dagar som denna. Jag har sökt precis överallt, känns det somnmen har inte hittat någon. :( Fast i skrivande stund kom jag på att jag icke lussökt på Clas Olsson, smart drag av mig. Det ska jag göra imorgon! Finns det så är det väl där det finns, eller hur? :)

Förövrigt så förstörde en busschaufför hela dagen, kändes det som. Men ja, bussen kom och jag var en bit ifrån. Han såg mig, han såg att jag börja springa, han väntade.. tills jag var 3 meter ifrån och kunde ha skuttat in i bussen. Då valde han att köra. Då var det ju helt onödigt att springa!!! Jag börja ju svettas bara jag tänker ordet 'springa'. Aja, det fanns ju ingenting att göra utan jag kunde bara snällt stå en kvart i solen. Då måste jag fokusera på att njuta, riktigt njuuuuta av solen, annars är den bara besvärlig.

Nu vart det både om det ens och de andra. Jag förstå att det inte är så intressant att läsa om mina svettningar men det är ju mitt största problem här i livet.

-

Imorse sprang jag inte en sån lång runda utan det vart ca 5 km. Och lite jobb på min fina lila pilatesboll, squats(knäböj låter så konstigt), plankan osv osv. Skönt som fan! Jag skall träna imorgon med sen tar jag långledigt. Tills på måndag lixom ;-)

Jävlar vad solen bränner i baken!! Jag hoppas detta väder fortsätter imorgon och resten av helgen så vi kan bosätta oss på sporthallen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0