fin väder!

Publicerat: 2007-08-07 Kl: 14:27:27 | I kategori: Allmänt



Igår var jag på sporthallen med William, danne, vilma,emma,mamma,syrran & cattis =) skönt som fan! William badade först gången i pool överhuvudtaget, fast glömde kameran hemma. Så nästa gång får jag låtsas att det är första gången ;) haha. Var ner en sväng nyss med men det blåste kallt & william var grinig så jag gick hem. Ska ner på stan sen, antingen med emma & vilma eller bara emma. Ska köpa lite kläder till william :) Han har inte fått nånting på flera dar, förutom allt mamma köpt! hehe. Ska nog få det sen =) Ska nog inte vara hemma ikväll, ska nog vara hemma hos emma, måste få komma bort ett tag. WIlliam även, han älskar att vara hos emma & ligga & titta på hennes fläkt =)

Det finns ingen på hela jorden jag älskar lika mycket som min lilla prins =) Finns ingen som kommer före! Absolut inte...

Kommentarer
Postat av: nikita

men ja kan ju inte hålla katten instängd jööh, fast om han kmr hem nu ska ja fan göra de!! så han inte rymmer igen !

2007-08-09 @ 06:12:39
URL: http://nikital.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0