hej & ho!

Publicerat: 2007-08-19 Kl: 22:26:59 | I kategori: Allmänt




Nu är det bättre tider på väg =) skönt! William mitt lilla gryn ligger just nu & sover & här sitter jag =) Har jobbat idag, suck.. Sista veckan sen går jag tillbaka till mamma ledigt, fast det är skönt att vänja W med att inte bara vara med mig för då blir jag galen sen :b haha. men nu är han helst med danne & det känns ju lite tråkigt det med ;) hahah, han är så söt med han =) tur de! Iaf, W växer som en häst, han väger väl 10 ungefär nu.. Sitter små stunder själv, men jag tränar aaaldeles för lite med han, hur ska han då lära sig? Måste träna med han mer! Han är ju trots allt 6 månader nu i utvecklingen.. Jävla glad skit är han iaf, skrattar hela tiden (åt rätt personer). Han är väldigt reserverad så.. men det försöker vi ändra på :)

Daniel & jag ska åka på en, ja vad vare han kallade det "weekend lalala" nånting sån framöver, bara vi två :) Men jag vet hur det kommer sluta, vi kommer inte vilja lämna W för att roa oss.. Har inte varit FULL på säkert 2 år nu asså.. & är inge sugen på att gå ut, ne fyfan. Skulle aaaldrig lämna bort han för att supa lr så.. inte nu =) Ne det kan jag göra sen när han är större =)

Tobias kärleken kommer
hem nu på onsdag :) Det ska bli jätte kul & träffa han & prata riktigt med han. Det blir så flyktigt annars.. Synd bara att han inte stannade längre så man fick vara ensam med han nån dag, som förra sommaren, det hade varit skoj =) Men nu nöjer jag med mig det lilla jag får =D ska bli kul & träffa han iaf!

Vad folk tycker & tänker ger jag blanka fan i, ni har erat liv & vi har vårat!! En människa kan göra misstag ÄVEN BLI SATTA I EN ANNANS SKIT! Så nästa gång ni ska yttra er, snälla ta reda på fakta. För det här handlar om ett barn, som har det jäääligt bra, mycket bättre än vad många andra har.. Så kolla innanför väggarna innan ni sätter er på stan som några moralmorsor & tro er veta nånting. För vem är det som är lägst? Den som snackar eller den som håller käften? Har nog lärt mig att det är den som snackar.. & jag vill inte höra..



Här är jag minst i världen & starkast! 
 Det är ett under att du lever, men det finns ingen som är lyckligare än vi, som har dig =)
Den charmigaste killen i hela världen.

Kommentarer
Postat av: nikita'

Fint inlägg ewe ! Bra att du står på dig !!
Ja snart är han ute lilla hallonet, då får vi komma å leka me William, för han vill väl ha en till kompis =)

2007-08-20 @ 08:47:01
URL: http://nikital.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0