jobb jobb jobb jobb

Publicerat: 2007-08-05 Kl: 21:56:54 | I kategori: Allmänt



Jag tror jag spry snart, på allt jävla jobb. Sista veckan det är mycket nu sen ska jag fan vara ledig några dar. Men det är ju som sagt Dannes tur & vara hemma med William =) Har iaf jobbat fre, 8 tim, lör 10, sön 10... fyfan, men det vart mycke pengar ;D yesyes!

Nu sitter jag & lyssnar på Way I are, griiiiiiiiiiiiiiiiiim! Älskar den =) Nu måste jag duscha innan fler dör i min närhet ;D hahah. Och så hoppas på att WIlliam vaknar & vill vara vaken en lr två timmar med mig! Har inte träffat han sen i morse :( men lika glad för det är han! Men inte jag.. :P hehe herrrråååå



image76
mammas finaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0