"auhauh"

Publicerat: 2007-07-07 Kl: 09:21:46 | I kategori: Allmänt




sitter william & säger samtidigt som han tittar på sin sol på gungan, han vill att den ska snurra =) han älskar när den snurrar runt & han tror att ju mer han pratar ju fortare snurrar den... haha :D sötnosen. Han har börjat med så många miner nu mera, suger på underläppen medans han försöker att spotta & massa små söta miner :D hahaha. Försöker få med det på kort men hinner aldrig =/ mammas allt!!

Nu ska william käka gröt sen ska jag gå & jobba =) tjing


kusinerna, nästan lika långa.. haha :)






Emma är här & gör sig i ordning & jag sitter här & häckar... det vart många och!! hahaha. William sitter & hoppar, han har börjat hoppa som en jävla galning, nu kan man knappt hålla i han utan att han ska hoppa upp o ner, jag tackar den som uppfann hoppgungan =)))

känner mig halv deppig :/ kanske för att jag vill gå ner på gf men kan ju inte för lill prinsen :) klart jag inte lämnar han för att jag ska festa :S det vore ju idiotiskt !! Men det blir nog bättre. Snart kommer äääälsklingen hem, fyfan va skönt det ska bli!! Längtar som fan =) Ska pussa ihjäl han & krama sönder han! Fast han lär nog inte ha nå intresse för mig, tyvärr ;) ahaha.


image37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0