dop

Publicerat: 2007-07-02 Kl: 21:16:49 | I kategori: Allmänt




Håller på att planera williams dop men daniel är inte så sammarbetsvillig, allt jag vill säger han nej till :D som vanligt, han är så jävla söt =) haha. Men islutändan bestämmer ju jag, det vet ju alla :) Än så länge vet vi att tobbe & emma ska var gudföräldrar & lina ska sjunga. & sen ska jag skriva ner alla som jag ska bjuda........ det blir en hel del! Dyrt med fika, herregud :D hahaha, nerå! :) men sen kommer jag säkert glömma massa så ni som vill komma  MÅSTE påminna mig :) annars blire svårt!


NU ska emma komma & hämta sin jävla spargris & jag ska sätta på kaffe! hahaa. idioten vettu.

Älsklingen sover & jag ska sova snart jag med :) haej

Kommentarer
Postat av: nikita

Blir nog ett bra dop ska du se =)
men det är mkt planering å tjosan ..
:P

2007-07-04 @ 13:25:47
URL: http://nikital.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0