God morgon

Publicerat: 2007-07-31 Kl: 09:26:25 | I kategori: Allmänt




Jag har varit vaken sen kl: 7.00. Förstår ni vad trött jag är :-| & så börjar jag jobba 14.00 men har massa saker att ordna innan det. Ska lämna William hos syrran & ner på stan & fixa en sak m.m. Daniel är på möte han, tänkte att han inte behöver ta med William som har en tendens att bli väldigt krävande på viktiga möten.. haha =)

Iförrgår var vi hos lillsyrran min & grilla & så.. Skulle egentligen till pappa men det regnade så mycket så vi träffades hos nathalie ist =) & felix är så söt mot william :D Han blir bara sötare & sötare. Den enda kusinen som han träffar. Han har ju 2 andra i sthlm som förhoppninsvis kommer till Williams dop! & kanske när han fyller 1, vad vet jag! fast hua det är ju snaaaaaaaaaaaaaaaaart =D Då har ett helt år gått.. Det bästa året i mitt liv hittills :D

Kom nyss ur duchen så jag ska torka håret & det innan Wille vaknar, han tar sig en liten tupplur! & nu när pappa är hemma med han & jag jobbar så får han ju sova hur mycket han vill.. Vilket jag inte gillar, men dom 2 verkar göra det :) hehe. uppdaterar mer sen, hejs.






GÖD EFTERMIDDAG! Nu sitter jag här med Emma.. Stackars William han har feber :( Men lika glad för det är han! Se själv nedanför! Emma säger att han vart glad för att hon kom, kanske sant? Vad vet jag? Mycket. Även att William har sina nya kläder idag! =) Mammas inköp! Roligt att dra i banden var det iaf, lika kul som & dra i dom vagnen & bilbarnstolen. Det ser ut som han är beredd på att hoppa fallskärm, haha mammas allt! Lär sig nya saker varje dag =) Han tar även tar i kinderna & försöker "bita" när han ska gosas. haha.  

Fick en present av emma nu =) En nyckelring, med ett E, fänks!! :D Jag fyller ju snart år... & har lite små ångest inför Williams dop.. herregud. Det är nära känns det som.. Men det blir nog bra. Måste köpa nya kläder till alla iaf =) (mig, daniel & william).

Imorron ska jag jobba som vanligt, men vem tackar nej till 5000:- på två veckor? Inte jag, men det blir dock kämpigt. Men dom behövs! Jomen tack... Har ingenting att skriva förut om att Daniel hjärtat är & spela poker & mammas allt på hela jorden sover =) Stackarn har 39,2 i feber men det beror nog på tänderna. Därför ska han få sova i mammas & pappas säng & mysa =) gosen, HUUUUUUUUR kan man älska nån såååå mycket som min lilla prins? =D




Kommentarer
Postat av: ditt allt i hela världen

Du älskar ju mig mest i heeeeela världen. ewes aaaaaaallt !!! ;)

2007-08-01 @ 14:28:56
URL: http://strandh.bloggagratis.se
Postat av: mia

ja visst e de sjukt vad man älskar sitt barn, de är inte förns nu man fattar hur mycket ens egen mamma älskar en ju.. :P

2007-08-03 @ 16:46:14
URL: http://dopad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0