besök

Publicerat: 2007-06-29 Kl: 13:55:00 | I kategori: Allmänt



Japp, det har vi haft idag. Av nathalie & hugo =) & hugo har blivit så stor :) Han sitter & allting. heh. Kommer in bilder på bilddagboken. Hon berättade även att jag "måste" ändra williams sov rutiner, lägga han tidigare &så får han sova mindre middag! Ska testa ikväll =))

Förövrigt känns det inte som att jag har skivit på jääätte länge, men det var väl dom 2 dagarna emma vart borta. haha, min värld rasade samman! ;) ¨


Sitter & tittar på blocket, på sköldpaddor. Det är  en som skänker bort, är sååå jäkla sugen! Jag ska nog se hur stor akvariumet är så ska jag nog ta det :) WIlliam vill ju ha ;Dhaha. men dom är sånna mini 10 cm bara. Som kostar satan på affärnen.






Nu la jag william för ca 15 minuter sen :) ska se om han bara ska "vila" eller sova för natten... Hoppas det funkar att hna sover hela natten, för han fick inte sova middag efter klockan 6.. :) Han fick bada innan så han skulle bli lite tröttare.


Sitter förövrigt & skickar inte bilder på sibas hemsida för framkallning, ska ta bilderna jag glömde sist. Fick väl ut 170 bilder, varav 10 kanske inte var på william. Resten var det :) hahah. Mammas snyggggging jävel! :D


Nu ska jag fika kvälls fika I LUGN & RO, för en gångs skull :) yesyesyes! Ska först pussa på prinsen min.


image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0