=)

Publicerat: 2007-06-30 Kl: 11:54:15 | I kategori: Allmänt





det är svårt att komma på en rubrik till varje inlägg..


Iallafall ås sov william hela natten =) yes! Så nu tar jag bort eftermiddas vilstunden så får han gå & lägga sig tidigare. Det blir skit bra!

Hittade massa gamla bilder på kameran igår när jag tog ut minneskortet :) hehe.



'


Var på ikea nu i eftermiddag, skulle bara handla lite små saker. Men kom hem med 2 tavlor, en väggspegel & en maaaaassa små saker, ist för 200 gick det på 900.. menmen, jag vart ju nöjd :) hehe.


William har somnat nu!! Jag som trodde att det skule funka om han inte fick sova eftermiddag MEN det gjorde det tydligen inte... haha :D Men det kanske tar ett tag, nu ska jag gå & knoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0