god morgon!

Publicerat: 2007-06-17 Kl: 09:45:01 | I kategori: Allmänt



Har precis vaknat & käkat frukost :) William ligger & vilar just nu. Idag har jag ingen aning om vad som händer, det får dan visa sig =)






Nu har Daniels pappa varit här & lämna en tv bänk, en skit fin :D mycke bättre än min skrutt! Så den passar så fint här inne! & så ska jag få en soffa av patte o andreas, snällt som fan :) Slipper man sitta i min pygmé soffa, hehe.


Nu ska jag snart ta en promenad & gå ut med hundarna, köpa cigg, lämna halstabletter till Nadia på jobbet. & sen ska jag hem en sväng till mami. Sen kanske emma tittar förbi efter jobbet innan hon ska till Norsken (om hon skulle det, tyckte hon mummla om det iaf).


Har inte varit med Sandra på länge :O hehe, kom på det nu! Fast det är ju skönt på ett sätt, för då är det roligare & vara med henne nästa gång. Missuppfatta mig rätt... hehe.


Sen på tisdag ska janne o ullis (dannes pappa & låtsas mamma) ta mig till plantagen & köpa blommor till min lägenhet, vääärsta snällt :D
Det ser jag fram emot!






Nu sitter jag hemma med Sandra & har nyss ätit kött & strips, Gottans! William ligger & sprattlar på golvet & pratar med sig själv som vanligt, haha.

Ikväll ska jag bara vara hemma & ta det lugnt. Leka med lillen ska jag oxå göra, det är så kul nu när han börjar bli större & förstår mer :)

Grattis till Nathalie & Carro som har fått barn :D Jag blir jääätte sugen på en till när jag ser nyfödda, vill ha en till nuuuuu =/ Fast helst vill jag ha tvillingar!  Skit sugen på tvillingar, det är så sött! Jag ska nog deala med danne ja ;)



Kommentarer
Postat av: nikita

weei roligt att du skaffat en blogg =)

2007-06-17 @ 19:01:12
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: nikita

skrev på msn till dej, de finns en bild på rummet, du går på arkiv till höger i bloggen å väljer 'maj2007' så får du upp alla inlägg från maj.. där finns en bild långt ner =) Jasså är du redan sugen på en till :P du är ju söt du !

2007-06-17 @ 20:35:13
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: nikita

jaha,men har inte riktigt möblerat klart där :P Men lovar å lägga ut en bild inom en snar framtid =) Ska köpa gardiner å lite sånt dit =)

2007-06-18 @ 08:20:31
URL: http://nikital.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0