ikea

Publicerat: 2007-06-15 Kl: 12:31:21 | I kategori: Allmänt


Tänkte att jag skulle börja skriva lite nu när jag har fått internet :) Idag nu på dan har vi inte gjort så mycket, vi åt frukost sen vilade jag & william lite! Nu sitter vi & väntar på att Josef ska hämta oss. Vi ska åka till han & titta på hans nya lägenhet :) (har inte gjort det ÄN)
Nu hör jag att william sitter i hoppgungen o gör det stora, haha! ♥
Har även en bilddagbok där jag lägger ut bilder, "evelinawilliam" heter jag där :) titta gärna!


                                                   
          







upd: Nu har vi varit hemma hos josef & sen åkte vi en sväng till IKEA. Nu ligger william & äter sen ska jag upp till mamma en stund :) diskat har jag gjort med!  Trött som en gris är jag fast jag vilade lite förut, vilket jag inte bruka göra när william sover middag, men jag var så trött i morse.  Undra vad jag ska äta idag.. köttbulls tror jag. Måste ju tömma kylen, för jag får ny kyl & frys nästa vecka, toppen! Då blir i princip allt i lägenheten nytt :) Spis, kyl&frys, väggarna, golven :) hihi!



upd igen: Nu har jag precis kommit hem, sent men det var första & sista gången william var ute så sent. Fast han tyckte att det var skönt för han sov hela tiden i bilen. Fast det var värt det :) Träffade tobbe ♥ Skönt som fan & se han & krama han =D Saknar han, han är ju "trots allt" min bästa killkompis! Nu ska jag sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0